Лечение на гингивит

Пулпитът е възпалително заболяване на пулпата, което изисква своевременно и професионално лЕдна от най-често срещаните форми на заболяване на венците е гингивитът.

Лекуван своевременно, той е напълно лечим, затова е важно при появата на първите признаци за появата му да се обърнете към своя дентален лекар или да посетите нашата дентална клиника Киряков.

Какво представлява гингивитът

Гингивитът е лека форма на пародонтално заболяване, което се проявява като възпаление на венците.

Една от основните причини за появата му е натрупването на бактерии в устната кухина. Бактериите образуват тънък слой филм, който насърчава полепването на плака върху зъбите и около венците.

Ако плаката не се почисти своевременно, тя се втвърдява и се превръща в зъбен камък, който се натрупва между или около зъбите и венците. Това води до по-сериозно възпаление на венците.

Лекувано навреме, заболяването е напълно лечимо, но ако не се лекува може да се развие и прогресира до сериозни дентални заболявания като пародонтит (пародонтоза), което от своя страна може да доведе до загуба на зъб.

Симптоми и диагностика на гингивита

Най-често срещаните симптоми на гингивит са зачервени, подути и чувствителни венци, кървене на венците при миене на зъбите, лош дъх (халитоза) и други.

Диагностицирането на гингивит се извършва в дентален кабинет, където стоматологът извършва преглед на устната кухина на пациента, за да направи оценка на състоянието на венците и степента на натрупване на плака и зъбен камък.

Лечение на гингивит в Клиника Киряков: процес и стъпки

Лечението на пулпит в Клиника Киряков е насочено към запазване на зъба и възстановяване на неговата функция. Лечението зависи от вида и сЛечението на гингивита в нашата клиника включва първоначален преглед на състоянието на венците на пациента и професионално почистване на зъбите от натрупана плака и зъбен камък.

Стъпките са следните:

• Подробен и внимателен преглед, за да направим оценка на степента на натрупване на бактериална плака и зъбен камък и да съставим план на лечение на гингивит.
  • Отстраняване на бактериалните натрупвания, като за целта използваме съвременно стоматологично оборудване и методи, доказали се с ефективността си във времето.
  • След края на процедурата даваме насоки, които да им помогнат да се грижат правилно на оралната си хигиена.

Предлагаме и напълно безплатни профилактични прегледи, по време на които следим състоянието на зъбите и венците и извършваме отстраняване на натрупвания на плака и зъбен камък.

Програмата ни за напомняне за посещение на профилактични прегледи и почистване на зъбен камък на всеки 6 месеца е изключително успешна и популярна сред нашите пациенти, тъй като не им се налага да помнят кога е дошло време за посещение.

С тази задача са се заели нашите администратори, а от пациента се иска единствено да посети денталната клиника в удобно за него време.

Цели и резултати от лечението

Основната цел при лечение на гингивит е да се премахне възпалението на венците и да се предотврати задълбочаване на заболяването, преди то да се превърнало в пародонтит. Пародонтитът е не само много по-сериозно дентално заболяване, но и лекуването му е по-продължително.

След приключване на лечението, пациентите на клиника Киряков се радват на здрави, бледорозови и стегнати около зъбите венци.

В нашата дентална клиника подхождаме към всеки свой пациент персонално, за да му осигурим спокойствието и комфорта, от който има нужда, докато провеждаме лечението на гингивит.

Нашите стоматолози са изключително отговорни и внимателни и не започват работа, преди да обяснят на пациента какви са етапите, които включва лечението и как да се грижи на оралната си хигиена, за да поддържа зъбите си и венците си в отлично здраве.

Доверявайки се на клиника Киряков за лечение на гингивит, нашите пациенти могат да са напълно спокойни, че лечението ще бъде професионално и ефективно.

Това е заболяване, което лесно може да бъде предотвратено с поддържане на отлична орална хигиена. А тя включва миене на зъбите с четка за зъби два пъти на ден, почистване с конец и използване на вода за уста.

За предотвратяването на гингивита от голямо значение са и редовните профилактични прегледи на всеки шест месеца. По време на тях денталният лекар извършва професионално почистване на зъбите с помощта на специализирани инструменти.

Ако лечението на гингивит е своевременно, то е напълно успешно и няма никакви усложнения.

Усложнения се появяват, ако не се полагат грижи за оралната хигиена и не се вземат своевременни мерки за отстраняване на натрупаната плака и зъбен камък. В този случай гингивитът може да се развие в по-сериозна форма на заболяване на венците, а именно в пародонтит.

Пародонтитът може да причини сериозни дентални проблеми като абсцеси, разклащане на зъбите, отдръпване на венеца, загуба на зъби и други.

Процедурата приключва в рамките на едно или две посещения в стоматологичен кабинет. Тя не е болезнена и след приключване на лечението пациентът може веднага да консумира храни и напитки.