Зъболекарски кабинет в Хасково

При наличие на стоматологични проблеми, за които търсите професионални кабинети с модерна апаратура и качествена помощ от доказано добри зъболекари, заповядайте в Дентална Клиника Киряков - вашето място за денталнамедицина в България.

Зъболекарски кабинет с цялостни стоматологични услуги

В нашия денталенцентър предлагаме цялостни стоматологични услуги за лечение на проблеми на зъбите и венците. Това включва, но не се изчерпва с най-често срещаните проблеми като кариес, пулпити, периодонтити, пародонтит или гингивит.

В нашата дентална практика, всички зъболекарски кабинети са оборудвани специализирано спрямо това какви видове лечение се извършва. Всеки зъболекар от нашия екип е тясно специализиран в съответната област.

Смятаме, че само така можем да бъдем най-добри в определена сфера и няма как да бъдем изключителни професионалисти едновременно във всички области.

Лечение на проблеми на зъбите и венците

Ендодонтия

Когато лекуваме коренови канали на зъбите или така наречената специалност - “ендодонтия”, използваме микроскопско оборудване, за да може да получите най-доброто лечение.

Използваме също така машинни инструменти при обработката на кореновите канали и винаги контролираме с рентгенова снимка. Всичко това може да направите при нас, на едно място.

>https://clinicakiryakov.com/endodontiya

Пародонтология

Пародонтологията е специалност от денталната медицина, която се занимава с лечението на венците и пародонта. Най-важното за да имате здрав пародонт е да се почиства зъбният камък регулярно всяка година на 6 месеца.

При всяко почистване на зъбен камък в нашата клиника, изработваме индивидуална пародонтална карта и оценка на риска от пародонтално заболяване или заболяване на венците и пародонта. Така се изготвя индивидуален план за всеки пациент.

Когато пациентите са с повишен риск от пародонтални заболявания или вече имат напреднало такова, то те се почистват по-често от 6 месеца.

Пародонтология

Лечение на кариес

Когато лекуваме кариеси при нас, използваме строг протокол на работа, който гарантира високото качество. Винаги използваме увеличителни очила, за да бъдем много по-прецизни.

Кариесите се лекуват под специално платно наречено кофердам, което изолира зъбът от устната кухина и наличните пари от издишания въздух и слюнка. Използваме най-добрите материали от ново поколение за направата на обтурацията.

Лекуването на кариесите навреме, предотвратява от последващи усложнения като счупване на зъба, поради голямата кухина на кариеса или нуждата от ендодонтско лечение (лечение на кореновите канали), поради инфекция на пулпата и нуждата от умъртвяване на зъба.

Лечение на кариес

Вадене на зъби

В някои случаи, когато зъбът няма възможност да бъде възстановен или лекуван, трябва да бъде изваден.

Това са например фрактура или счупване на зъба във вертикална посока, напреднала пародонтоза, силна подвижност на зъбите и др.

Вадене на зъби

Изграждане на зъб

Изграждането на зъб може да е на предните или на задните зъби. Когато поради някаква причина задните зъби са разрушени до голяма степен, първо се прави изграждане на стените на зъба, за да може да се проведе адекватно по-нататъшно ендодонтско лечение.

Изграждане на предните зъби се нарича бондинг, като то може да се направи поради счупване на зъба или други естетични проблеми.

Изграждане на зъби

Лечение на бруксизъм

Бруксизъм и бруксомания - това е състояние на дъвкателния апарат, при което пациентите стискат или скърцат със зъби, най-често по време на сън. Когато това не е силно изразено вероятността от последици е значително малка. Но когато е по-сериозно, има негативни последствия за дъвкателния апарат. Някои пациенти дори го правят несъзнателно.

Обикновено при скърцането със зъби се издава неприятен звук, който може да бъде доволен от партньора и по този повод да се потърси лекарска помощ.

Често пациентите се оплакват от скованост и болка в мускулите и ставите на челюстта, особено изразена сутрин или от чувствителност и болка в зъбите, особено при консумиране на топли и студени храни и напитки. При прегледа се установява изтриване на части от зъбите.

Лечение на бруксизъм

Сложете край на най-често срещаните проблеми със зъбите

Сложете край на най-често срещаните проблеми със зъбите, като се доверите на дългогодишния ни опит и професионализъм по актуалните най-добри дентални практики.

Болка в зъба

Болка в зъба е сред най-често срещаните оплаквания и причина за посещение на пациентите при стоматолога.

Болката от зъб или от няколко зъба може да бъде различна, като се ориентираме за причинителя й по нейният вид и характер.

Лечение на болки в зъбите

Разклащане на зъб

Обикновено подвижността на зъбите или на определен зъб е вследствие на пародонтит - заболяване на венците и пародонта. Всички зъби са здраво закрепени с техните корени в костта на горна и долна челюст.

Когато е налице възпалително заболяване на венците и костта, наличната кост започва да се стопява, като постепенно зъбите започват да се оголват и да се показва по-голяма видима част от тях в зъба. Съответно и тяхната подвижност се увеличава, като може да се стигне дори до загуба на зъба.

Разклащането на зъбите може също да бъде вследствие на фрактура на зъба в областта на корена.

Лечение на разклатени зъби

Счупване на зъб

Счупване на зъба може да се получи най-често при удар, травма, спорт, отхапване на нещо твърдо и др.

Обикновено при удар най-често се засягат предните зъби. Когато нерва на зъба не е засегнат, може да се изгради, така че да се възвърне първоначалния естетичен вид.

Най-често счупването при задните зъби е вследствие на отхапване на нещо твърдо. Това най-често са зъби с големи кариеси или пломби и с много изтънели зъбни тъкани (стени на зъба).

Корекция на счупени зъби

За вас ще се грижат стоматолози с доказан опит и експертиза

Всеки един зъболекар от екипа е тясно специализиран в конкретна област, така че да ви предоставим най-висок клас на лечение.

Не спираме да се усъвършенстваме, като следим всички новости в денталната медицина в световен мащаб.

Клиниката

Опитът на нашите специалисти, съчетан с новостите в медицината и модерните технологии, с които разполагаме гарантират най-висок клас на лечение.

За клиника Киряков

Екип

Екипът на Дентална клиника Киряков подхожда с разбиране и индивидуален подход към всеки един от нашите пациенти.

Професионализма в това което правим съчетан с вниманието и позитивния подход са в основата на нашето отношение към това което правим.

Нашият екип

Технологии и оборудване

В Дентална клиника Киряков ще намерите всичко на едно място. Разполагаме с най-модерната апаратура, рентгенов център, дигитално сканиране, микроскопско лечение на коренови канали.

Всички лечения се извършват под увеличителни лупи, което позволява изключителна прецизност.

Нашето оборудване

Къде се намира зъболекарският кабинет?

Може да ни намерите в гр. Хасково, бул Съединение 40.

Какво е работното време и как да запиша час?

Работното ни време е от понеделник - петък, от 9:00 - 18:00 часа.

Може да запишете час на тел. 0894655554

Работите ли със Здравната каса?

Да! Всяка година можете да се възползвате от безплатните процедури, които отпуска здравната каса.

Предлагате ли устна, зъбна и челюстна хирургия?

В нашата клиника се извършват хирургични манипулации.